2018. július 5., csütörtök

1.rész

Gimi. Csupán négy betűs szó, mégis a hideg ráz tőle. Komolyan. Mindenkinek nehéz az első napja, hisz be kell illeszkedni az új állatkertbe, de az én esetem kissé komplikáltabb. Tudom, mindenki azt állítja magáról, hogy ó, nekem olyan rossz, szerencsétlen lúzer vagyok, sajnáljatok! De az én esetem tényleg bonyolultabb ennél.

Nem arról van szó, hogy lehetetlen stréber lennék, akit mindenki kihasznál, de végül megleli az igaz szerelmet egy népszerű sportoló személyében, aki valami megérthetetlen dolog miatt pont a béna, fogszabályzós csajra figyel rá. Én egyáltalán nem ilyen vagyok.
Még általánosban történt. Egy szép, megszégyenítéses nyári délután után az életkedvem egyenlő volt a nullával, sírva dőltem be a párnáim közé, a plüss medvémet szorongatva, mintha az helyrehoztatta volna a mai nap történéseit.

„Mit akar itt ez a dagadék?“ „Ez most komolyan elhitte azt, hogy a csapatunkba tartozik?“ „Kis nyomorék csicska, hozz egy lattét! Arra még képes vagy, hogy eldöcögj a kávéautomatához. „

Visszahangoztak az elhangzott mondatok a fejemben. Anyáéknak a történtekről nem meséltem, féltem, hogy mint a többi szülő nem érti meg a helyzetet és a szokásos mondatot fogja hangoztatni. Ami nem más, mint az: „Old meg!” 

A történtek után napokig nem ettem, csak vízen éltem, igyekeztem anyáék elől eltüntetni a becsomagolt ételeket, ami nap, mint nap a kuka tartalma lett. A vacsorákat is kihagytam azokkal az indokokkal, hogy hazafele már ettem vagy egyáltalán nem vagyok éhes. 
Sokszor éreztem, hogy szédülések, rosszullétek fogtak el, de ezeket csak a fogyásom jeleinek tudtam be.


Hirtelen ott találtam magam bulimiásan, mindentől és mindenkitől eltaszítva. Persze a hosszú hetek a rehabilitációs intézetben helyre tették az emésztésem és a súlyom is helyreállt, ettől függetlenül lelkileg még nem sikerült teljesen helyreállnom. Így remélem egy picit érthető, miért éreztem gesztust arra, hogy a reggelimet ismét a WC-be ürítsem.


Hogy mi fájt a legjobban? Az iskolából való kitaszítottság és az egyedüllét.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Olvasók :)